روش ها و تکنیک هایی که برای بازاریابی ویدئویی به شما کمک می کنند

1 – تیزرهای برندینگ

این نوع از تیزرها، فیلم های تبلیغاتی کوتاهی هستند که با هدف به اشتراک گذاری ارزش های شرکت شما با بینندگان تهیه میشوند. دقت نمایید در این نوع از ویدئوها نباید از عباراتی چون: بالاترین کیفیت در جهان”، رضایت کامل تمامی مشتریان” و یا سایر واژه های اغراق آمیز استفاده نمایید. استفاده از این عبارات برای مخاطبان کسالت بار و تکراری بوده و امکان تماشای ویدوئو را کاهش میدهد.

با این حال استفاده از تیزرهای برندینگ”، یکی از بهترین روش ها برای ایجاد یک پیش زمینه ذهنی در فکر کاربرانتان از آنچه انجام میدهید است، بنابراین بهتر است این نوع ویدئوها کوتاه و سرگرم کننده بوده و حس کنجکاوی را در مخاطب برانگیزد.

76درصد از کاربران ادعا میکنند تا کنون حداقل یک بار این نوع از تیزرها (که دارای محتوای سرگرم کننده و تا حدودی کمدی بوده) را با دوستان خود به اشتراک گذاشته اند.

لذا در صورت تمایل به استفاده از این نوع تیزرها، در نظر بگیرید چطور میتوانید موارد ذکر شده را در قالب یک تیزر سرگرم کننده به مخاطب خود ارائه دهید. ممکن است در ابتدا به نظر بیاید این نوع تبلیغات نیازمند سرمایه گذاری های عظیم میباشد اما صرفاً این موضوع صادق نبوده و همواره در دنیای فیلم های تبلیغاتی، کسب و کارهایی مشاهده میشوند که با سرمایه کم و خلاقیت بالا برای بازاریابی ویدئویی ، بازخورد قابل توجه ای را دریافت کرده اند.

2 – ارائه دمو و فیلم های حاوی توضیحات

به طور معمول 95 درصد از کاربران اینترنت تیزرهای توضیحی را تماشا می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا سرویسی که مدنظر دارند کسب کنند و یا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند آن را خریداری کنند و یا اینکه چگونه از آن استفاده کنند.

همچنین طبق آمار ارائه شده از گوگل در سال 2017 ، سرچ هایی که با کلماتی مانند چطور” و چگونه” آغاز میشوند روند افزایشی داشته. لذا با توجه به درخواست کاربران در این مورد، امکان مشاهده تیزرهای توضیحی و آموزشی شما نیز افزایش خواهد داشت.

این نوع تیزرها نه تنها یک ابزار تبلیغاتی موثر است، بلکه باعث انتقال اطلاعات به صورت شنیداری و بصری میباشد، لذا در صورتی که تیزر تهیه شده، محتوایی با ارزش بالا را در رابطه با محصول و یا خدمات شما ارائه دهد میتواند باعث جذب مشتریانی وفادار گردد که همواره در سالهای آینده با توجه به تاثیری که از توضیحات شما (تیزر تبلیغاتی مذکور) دریافت کرده اند، به سمتتان سوق یافته و تمایل به استفاده از محصولات و خدمات شما خواهند داشت.

اگر در حال ارائه کالا و یا خدمات دیجیتال” میباشید، ممکن است حس کنید تیزر توضیحاتی” شما به اندازه کافی زیبا نبوده و نمیتواند کاربران را سرگرم کند، اما دقت کنید در این نوع از ویدئوها مخاطب شما نیاز به درک چگونگی کارکرد کالا و یا خدماتتان داشته و صرفا سرگرم کننده بودن آن ممکن است برای جذب مخاطب کافی نباشد چراکه نیاز وی در این تیزر رفع نشده است، در اینصورت حتی شما میتوانید با استفاده از (نرم افزارهای رایگان ضبط صدا و تصویر از دسکتاپ) آموزش های لازم که باعث برجسته شدن مزایای کالا و خدمات خواهد شد، را تهیه و ارائه نمایید.

3 – پخش زنده و تیزرهای تلویزیونی

63 درصد از افراد 18 تا 34 ساله به طور مرتب تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات تلویزیونی را تماشا می کنند، بنابراین احتمالا استفاده از این نوع ویدئوها برای کسب و کار شما نیز میتواند موثر باشد. گرچه در بسیاری اوقات این ویدئوها به صورت تصادفی و بدون برنامه ریزی توسط کاربر مشاهده میشوند، اما این بدان معنی نیست که شما نیز برای پخش آن، زمانبندی منظمی نداشته باشید. شما میتوانید این ویدئوها را طبق یک جدول زمانی مرتب پخش کرده و حتی بهتر است برای بالا بردن احتمال بازدید تیزر توسط کاربران مختلف، همان ویدئوی پخش زنده را در چندین بازه زمانی ایجاد و پخش نمایید.

4 – انیمیشن

انیمیشن دارای یک پتانسیل عظیم در مبحث بازاریابی ویدئویی است. در این تکنیک از نوستالوژی که مخاطبان نسبت به تصاویر پویانمایی دارند استفاده میشود.

با توجه به اینکه معمولا یک انیمیشن با یک داستان خاص برای یک موضوع (تبلیغ- برند یا …) ایجاد و پخش میشود، آن داستان در ذهن کاربران باقی خواهد ماند و به عنوان یک استایل برای آن برند شناخته میشود. لذا در طی آن داستان شما همواره میتوانید اطلاعات مفیدی را به شکل یک داستان کوتاه در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

همچنین هم اکنون با توجه به گسترش دانش پویانمایی، شما میتوانید اقدام به تهیه یک انیمیشن با کیفیت بالا با هزینه مقرون به صرفه تر از قبل نمایید.

امروزه استفاده از ویدئوها به عنوان یک بازاریابی ویدئویی ، به یک کسب و کار تبدیل شده است ، شما با استفاده از یک ویدئو می توانید محصولات شرکت خود را به طور کاملا هوشمندانه تبلیغ نمائید ، این کار باعث آسان تر شدن زندگی برای مخاطبان اینترنتی می شود ، در این مقاله سعی شده روش هایی را ذکر کرده باشیم که با عمل کردن به این روش ها می توانید بازاریابی ویدئویی خوبی برای کمپانی خود راه اندازی کنید.

۱) ویدئویی را منتشر کنید که چیزی برای گفتن داشته باشد!

سعی کنید ویدئو هایی را منتشر کنید که باب میل کاربران باشد ، یا حداقل آموزش و نکات جالبی را برای مخاطبان بازگو کند ، این ویدئو ها می توانند چندین دسته باشند :

  • پاسخ به سوالات مخاطبان و مشتریان
  • تبلیغات جذابانه محصولات
  • قرار دادن نکات و ترفندهای جذب کننده همانند ۵ روش برای افزایش ترافیک سایت”

۲) از Call To Action ها استفاده کنید

سعی کنید علاوه بر اینکه ویدئوی خود را منتشر می کنید ، دکمه ها و امکاناتی را برای کاربران خود تدارک ببیند که آنها بتوانند فیلم های شما را به اشتراک بگذارند ، آنها را Like کنند و حتی به دوستان خود از طریق ایمیل اطلاع دهند ، این کار باعث پخش شدن سریع ویدئوی شما می شود.

۳) ویدئو های خود را سئو کنید!

سعی کنید ویدئوهای خود از چندین لحاظ بهینه کنید:

  • استفاده مناسب از تگ Keyword
  • استفاده مناسب از تگ Descripting
  • آدرس URL مرتبط با محتوای ویدئو
  • انتخاب نام مناسب برای ویدئو

۴) پاسخ به مشتریان

اگر یکی از مشتریان از شما انتقاد ، پیشنهاد و تعریفی کرد ، سعی کنید ویدئویی را تدارک ببینید که از پاسخ این مخاطب را بدهید ، این کار برای جذب مخاطب بسیار ارزنده است .

۵) هدف خود را در هر ویدئو ، به یک موضوع تمرکز کنید

سعی نکنید در یک ویدئوی ۶۰ ثانیه ای ، ۱۵ مطلب را توضیح دهید! ، بهترین کار این است که در هر ویدئو فقط درباره یک مبحث ، یک سوال توضیح و پاسخ داده شود.

۶) ویدئوها را در هاست خود آپلود نمائید

سعی کنید همواره تمام ویدئوها را در هاست خود ذخیره کنید، به عبارتی دیگر در سایت های دیگر آپلود نکنید ، در ضمن کاری کنید که کاربران سایت شما به راحتی بتواند ویدوئها را مشاهده کنند ، در ایجاد امکان راحتی برای کاربران خلاق باشید

۷) ویدئوها کوتاه ولی مفید باشد
همواره یادتان باشد که فیلم های بلند مدت را در سایت خود منتشر نکنید ، چون کاربران اینترنت بی حوصله اند! ، سعی کنید هر ویدئو بین ۱ تا ۲دقیقه باشد ولی نکاتی اساسی و مهم را بیان کند


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : استفاده ,کاربران ,ویدئوها ,ویدئویی ,ویدئو ,ارائه ,بازاریابی ویدئویی ,سرگرم کننده ,برای مخاطبان ,تیزرهای توضیحی ,منتشر کنید ,برای بازاریابی ویدئویی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بچه های سایبری نیلو رایانه جوشکاری با ما تاسيسات اکابن ایران یو ، آموزش رایگان و مختصر موسسه بزرگ قانون یار مبتکر کتب صوتی حقوق برای اولین بار در کشور Lorena تولید کننده محتوا کاربلد